lørdag 30. oktober 2010

Rune feirer bursdag i et land han har feiret bursdagen sin i før!

Jo, lille Rune er blitt stor! Nå er jeg hele 20 år, det føles litt rart, kunstig, snålt, nesten uvirkelig at jeg er så gammel!
Anyways...
Dagen begynte kjempe bra, med at gruppa kom inn å sang for meg på morraen, med balonger, fløyter og heile pakka. Og jeg fikk til og med gave: en press kaffe kanne! Happy Times!
Så var det undervisning og en tur til sarit-senteret, hvorpå jeg spanderte en burger på meg selv! aiaiai, den var goo. Så var det tilbake til tomta for å ha fredags samling for de små(1-5 klasse) og etterpå FredagsKlubben for de store(6klasse og oppover) Begge deler var veldig kjekt, men slitsomt.



Og så var det å legge seg, for første gang som en 20åring!

2 kommentarer:

  1. Ser ud så du har de ganske så fint i Afrika Rune!:) Herligt! Godt du har ein goe gjeng så tar seg av deg på bursdagen din!!
    GO søndag!:)

    SvarSlett
  2. Press kaffe kanne er viktig når du når trer inn i voksenlivets rekker. Det er selve pillaren vi bygger samfunnet på.

    Grattis med dagen!

    SvarSlett