søndag 28. februar 2010

En uke med mye slakking og egentlig mye som skjedde som jeg ikke husker!

Ok, beklager folket at jeg ikke har oppdatert i det siste, men uka den 14-21 var det rett og slett ikke så mye som skjedde!
meg å arne fikk tilbake regningen fra hotellets vaskeri,, dette er litt flaut og vet ikke om jeg får lov å si det av arne, men  vi fikk en regning på 400bol, ca 350 kr. haha snakk om å drite på draget,,, tøyet mitt har aldri vært reinere, men fy, de andre hadde betalt ca 60 bol for samma mengde tøy på et renseri rett ned i gata:P haha,, thats life!
ellers gikk det i skole undervisning, slakking, biff/hambureg/ nachos supremos eller andre deilige retter til kvelds! ja vi elsker virkelig billig mat!

vi var forresten på gocart en dag da.. det var herftig moro! vi kjørte forskellige heat, og turnering opplegg! jeg vant lett første og andre heat, men semifinale(den før finalen?) ble jeg presset ut i førstesving. så¨gikk fra startnummer 2 til sisteplass, i først sving. så var det bare bite tenna sammen og hive seg på gassen.. jeg tok igjen endel folk, men så kom jeg bak kristian og øyvind!! som ikke hadde skjønt eller som ikke ville innse at de skulle svinge inn til siden når de fikk det blå flagget!! heiane det var frustreende, jeg lå bak de to i ca 12 runder uten at de gadd å gå inn til siden.. Det var jo blåe flagg rundt heile banen, men ingen av de ville innrømme det etterpå!! heiane det var like før jeg klikket der jeg kjørte! men jeg hadde ikke kraftig nok bil til å dytte de ut i svingen! aaaaaarg! men men, jeg roet meg ned etterhvert å innså at jeg ikke kunne gjøre noe med det, så det endte med at jeg kjørte bak de og sang på sanger fra den BLÅSANGBOKEN for å roe nervene! og at jeg ikke kom videre til finalen! aiaiaai. men alt i alt var det en heilt rå kveld!

Og på lørdagen var det tid for å være med ungdommer fra meningheten. vi ble "tildelt" en ungdom på to fjellheimelever. jeg var med børge, helten fra finnsnes! haha det var rått og Heime som vi var med kunne heldigvis engelsk:P vi kjøpte slush på gata, spilte bilspill på en arkade, traff noen andre Gringos" og var med de(natte og jan kennet) å sjoppet. eller natte sjoppet, vi mobbet han, han er jo svenske så det må til! og så avluttet vi dagen med en iskaffeting før vi dro på ungdomsøte! etter ungdomsmøtet var det leker og slikt, veldig artig! ble jo bestbuddy med Heime og JimmY!!

tror ikke det skjedde så mye mer før søndagen,.. Da var det møte på formidagen, så husmøte etter middag og så pakking og rett av gårede til jungelturen!! HUsmøtet var rått, vi var hjemme hos San Diago( han kan norsk) og hans familie.. meg og jorunn nessa måtte synge sang, haha kjempe fint, og sonja hadde vitnesbyrd! og etter møtet fikk vi hamburgere og historier om hvordan san.diago skulle få solgt jorunn til høyst mulig pris.. det endte opp med at noen bol per millimeter var det mest gunstigste! han kunne ikke selge sonja for millimeter, så ho solgte han for lengden på håret! men ta det med ro det er ikke før vi kommer til fjellene at han skal selge de:P

så var det pakking til turen:
myggspray
myggkrem
langermet skjorte og langbukse
badebukse og håndkle!

og så var det å slenge seg på bussen: nattbuss som tok 10 timer!! men jeg slengte i meg en sovepille jeg! DIGG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar